Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż? Rola social media w tworzeniu strategii i zarządzaniu procesem sprzedaży.


Przepraszamy, rejestracja dobiegła końca.

Tematem szkolenia będzie przybliżenie pojęć strategii sprzedaży, procesu sprzedaży i pokazanie roli mediów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem miejsca platformy LinkedIn w tych procesach.


  • Data: 22.04.2020 10:00
  • Miejsce: Webinarium (Mapa)

Opis

Prowadzący:

Paweł FarfałAgnieszka Wnuk 

Uczestnicy dowiedzą się, że strategia sprzedaży nie jest zarezerwowana tylko dla wielkich korporacji i przedsiębiorstw,
ale jest nieodzownym elementem efektywnej sprzedaży każdej firmy, też, a przede wszystkim, małej i średniej.

Pokażemy jak umiejscowić działania marketingowe w procesie sprzedaży, jak osiągnąć synergię między marketingiem a sprzedażą.

W części warsztatowej przedstawimy strategię sprzedaży w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich.

Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać media społecznościowe w każdym elemencie strategii sprzedaży, zgodnie z następującym planem zagadnień:

  • 1.DLACZEGO funkcjonujemy na rynku?
  • 2.GDZIE jesteśmy w kontekście dojrzałości sprzedaży
  • 3.CO sprzedajemy?
  • 4.KOMU sprzedajemy?
  • 5.JAK będziemy sprzedawać?

W szczególny sposób uwzględnimy platformę LinkedIn. Pokażemy jak wykorzystać LinkedIn do pozyskiwania klientów. LinkedIn to potężne narzędzie do nawiązywania kontaktów w sieci social media. Sama obecność w tym medium nie wystarczy, warto być aktywnym użytkownikiem, tworzącym i angażującym się w treści, które wpływają na grupę docelową klientów. Powiemy o tym, jak skutecznie być obecnym jako handlowiec na LinkedIn i pozyskiwać tam klientów, jednocześnie budując markę firmy.

Wyjaśnimy, jak profesjonalnie korzystać z LinkedIn i jak docierać do klientów z segmentu B2B. Wskażemy wpływ content marketing na sprzedaż i wizerunek marki.

Pokażemy:

  • Jak uporządkować działania związane z marketingiem B2B
  • Jak wygląda marketing w branży przemysłowej
  • Jak wdrożyć Social Selling
  • Jak wykorzystać narzędzie Sales Navigator
  • Jak tworzyć eksperckie treści, które przyciągają uwagę
  • Jakimi działaniami generować leady sprzedażowe
  • Jak skutecznie wyszukiwać kontakty na LinkedIn

Link do postu

Treść opisu webinarium pochodzi ze strony organizatora/prelegenta lub z postu z serwisu LinkedIn.