Jak wykorzystać social media do znalezienia pracy?


Przepraszamy, rejestracja dobiegła końca.

Koronawirus to nie tylko choroba i kwarantanna, ale też problem na niedaleką przyszłość dla wielu osób, które z różnych powodów stracą pracę lub działalność. Fundacja Dobra Porażka chce pomóc osobom, które już to przeżyły lub czują się tym zagrożone.


  • Data: 21.04.2020 20:00
  • Miejsce: Webinarium (Mapa)

Opis

Prowadząca: Anna-Maria Wiśniewska - specjalistka od budowania wizerunku w mediach społecznościowych.

W ramach webinaru odpowiemy na pytania:

 👉Jak wykorzystać social media do znalezienia pracy? 

👉 Czy każdy, niezależnie od branży, powinien mieć profil na LinkedIn? 

👉 Jak powinien być skonstruowany profil w zależności od rodzaju pracy, której będziemy szukać? 

👉 Co zrobić, jeśli nie wiemy dokładnie, czym chcemy się zajmować, albo szukamy pracy nie w konkretnym zawodzie (np. jestem kosmetyczką, ale mogę też pracować jako kelnerka, barmanka, sprzedawczyni, agentka ubezpieczeniowa czy osoba dbająca o zieleń)? 

👉 Na co zwracać uwagę w opisie na LinkedIn i prowadzonej tam aktywności, ale też na Facebooku czy Instagramie – tips & tricks, czego unikać? 

Link do postu

Treść opisu webinarium pochodzi ze strony organizatora/prelegenta lub z postu z serwisu LinkedIn.