Utrzymać zaangażowanie pracowników w czasach kryzysu


Przepraszamy, rejestracja dobiegła końca.

Będziemy rozmawiać o tym, jakie zachowania menedżerów są potrzebne by skutecznie przewodzić w sytuacji nadzwyczajnej oraz jakie kroki można podjąć w firmie wobec rozwijającej się epidemii by przeciwdziałać związanym z nią nastrojom przygnębienia, pesymizmu i demotywacji wśród pracowników.


  • Data: 22.04.2020 17:00
  • Miejsce: Webinarium (Mapa)

Opis

Prowadzący: Stanislaw Wojnicki, Dorota Wieczorek, Sebastian Trzaska, Monika Wikiera.

Udzielimy wskazówek:

  • jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowania u pracownika w czasie pracy?
  • jak zorganizować przejście na pracę zdalną?

Link do postu

Treść opisu webinarium pochodzi ze strony organizatora/prelegenta lub z postu z serwisu LinkedIn